måndag 21 april 2014

Jul-LO

 Tro det eller ej, men mitt i skönaste våren har jag fått till en LO med jul-foton. Jag hittade detta underbara vellum med gulddoilies och insåg att det känns väldigt rätt till just detta foto. Om man har tråkiga foton känns det alltid roligare att jobba med nytt inspirerande material, och tvärtom, har man fina foton spelar inte materialet så stor roll.


Pappren jag använt som bakgrund är diverse spillpapper. Tillklippta och med uppvikta kanter för att skapa lite 3D-effekt på min LO. Fotot känns självklart så jag lät bli att sätta någon titel på LO:n. Här nedanför ser man en näbild på den stämplade stjärn-bården som kommer från detta kit från Pysselmyran.



Material:
Papper: cardstock
Dekorationer: stickers, metallstjärnor, mm
Stämplar:: stjärnbård från flair-set

//Sandra



Inga kommentarer: