tisdag 28 januari 2014

40 år är ingen ålder...

Jag fick frågan att snabbt göra ett kort till en jubilar, eller kanske hade jag ett korte på lager? Jubilaren skulle få ett presentkort och det vore ju trevligt om jag hade ett kort som man kunde lägga presentkortet i. Presentkortet var ett A4-papper vikt på mitten.... på längden... :-)
 
Ingen storlek på kort som finns i lådorna direkt och jag funderade hur jag skulle göra ett kort snabbt och enkelt då det handlade om timmar innan kortet skulle lämnas.
 
Jag gjorde ett "överdrag" som jag vek runt presentkortet, tyvärr missade jag att fota med presentkortet i, jag hoppas att ni förstår idéen.
 
På tagen står en grattishälsning.
 
 
Jag har använt en av stämplarna från kitet med ett gäng flair-stämplar. De är så användbara på alla möjliga plan! Klicka på bilden här nedanför så kommer du direkt till webshopen.
 
 
Flair-kit
 
 
Ha det så gott!
 

Inga kommentarer: