fredag 27 december 2013

Nu är det vinter ... på bordet.

Hos mig har jag vinter på bordet. Sen om det är snö ute eller inte gör detsamma. Jag fortsätter med min bordsdekoration och visar sida  nr 2. Återigen en lång lista med stämplar från Pysselmyran. Nya och gamla.


Stämpellista:

Like a Fairytaqle - Christmas with Sarah  and Kevin
Like a Fairytale - Christmas with Nellie, Tim and the baby-twins
Like a Fairytale - Autumn with susannah and Freddy, fast de har fått en tomteluva på sig.
Like a Fairytale - Easter with Emma and Lucas.
Like a Fairytale - Springtime with Ella

Det var nog alla. Kan ha missat nån liten. Kiten är väldigt användbara, det går att trolla ihop dem och använda delar ur dem till andra stämplar. Kul, tycker jag.

Nu önskar jag God Fortsättning på Julen och Ha en skön Nyårshelg!



Inga kommentarer: