måndag 23 december 2013

Mera tags

Ja, det är ju faktiskt bara dan för dopparedagen än så länge så visst finns det lite tid kvar att göra julklappstags. Åtminstone fick jag mig en liten stund till pyssel medan mannen och barnen åkt till stan för att inhandla det sista. Här kommer lite sista-minuten inspiration för den som önskar.

Den här bollen var riktigt kul att ha på en tag, det blev så fin 3-d effekt tycker jag. Superlätt dessutom, jag stansade 9 bokblad och fäste på mitten med häftapparaten. Sedan vek jag ut sidorna.

 Jag älskar den här enkla stämpeln av Jesus i stallen, blir det mer jul?

Lyckades hitta julevangeliet i en gammal bibel och passade på att dra ut just den sidan.

Det här är ett kort som min man ska få (med ett än så länge hemligt innehåll)


God jul


Inga kommentarer: