tisdag 10 december 2013

Glossy accent - i lagom mängd

Snart är det sista chansen att skicka iväg julkorten för att de ska hinna fram innan jul. Som vanligt är jag sent ute, här kommer ett kort med de nya julstämplarna.



 
 
 
 
När jag satt och gjorde detta kortet och var nästan färdig, skulle jag bara ha på lite Glossy accent på valda delar på motivet. Det blev rena rama ketchup-effekten... det kom inget, det kom inget, det kom inget... och sedan kom allt på en och samma gång!

 
Sur blev jag, men jag lyckades ändå rädda motivet såpass att jag torkade bort överflödet och målade på "glossy" på hela motivet... Inte alls som jag hade tänkt mig, men det funkar iaf!


Bilden lade jag ut på Instagram den kvällen, har du instagram så håll koll på hashtaggen #pysselmyran


Klicka på stämpelmotivet här nedanför så kommer du direkt till shopen!

http://www.pysselmyran.se/node/3392
 
På återseende! Jag håller för fullt på med ett gäng julklappsetiketter som jag ska göra färdigt och visa nästa gång!
 
 

 

Inga kommentarer: