tisdag 22 oktober 2013

Höstig LO

Idag vill jag visa en LO som jag gjorde i helgen. Den blev väldigt höstig i färgerna trots att fotot egentligen inte alls har med höst att göra...

Jag har verkligen fastnat för att göra mina egna bakgrunder det senaste. Här har jag använt en vit carstock som jag kladdat på lite vattenfärger i rött, orange och gult.


Själva carstocken monterade jag sedan på detta mönstrade papper från Maja Design. Jag gillar när själva LO:n är inramad av något, t.ex. ett mönstrat papper som här, ett pennstreck, stämplar eller en söm.


I det målade har jag sedan fortsatt att stämpla och sätta dekorationer. Stämplarna jag använt är de små skvätten från detta stämpelkit.



Material:

Stämplar: skvättstämplar
Dekorationer: washitejp, stjärn-klistermärken, mm

//Sandra

Inga kommentarer: