tisdag 11 juni 2013

Tags

Den här gången har jag gjort ett par små tags som man kan använd istället för kort ibland om man vill göra något litet mindre.


Jag har gjort bakgrunden på liknande sätt på bägge korten -
först stämplade jag de två olika bakgrundsstämplarna jag valde, embossade sedan med clear.
Efter det färgade jag in pappret i vald färg men på det embossade fäster inte färgen utan man får fin effekt och lystser i stämplarna.

Det ena kortet gjorde jag som dopkort och har stansat ut två ovaler som jag stämplat på och dekorerat.
En liten fjäril, flicka och en rosett fick dekorera.

Grattiskortet fick ett utstansat hjärta, blommor, blad och pärlor.

  
 
Nu åker jag på semester och går, liksom shoppen, på halvfart så jag hoppas vi ses igen om två veckor!!

Ha en riktigt fin sommar!!






Inga kommentarer: