tisdag 25 juni 2013

Sommar sommar sommar

Let the day be filled with flowers - jag hoppas att ni alla får njuta av sommaren och blommorna ute i det gröna!!



Till kortet denna vecka har jag använt mig av ett  färdigt kort och på det satt Maja design paper - det ena rev jag i kanterna och allt färgade jag in med lite brun stämpeldyna för att få lite vintagelook.

Texten har jag, min vana trogen, stämplat med svart och embossat på vitt Cardstock och satt detta på ett brunt dito.
Blommorna som är stämplade i ljust rosa och vitt har jag hämtat från Fairytale-stämplarna, se nedan.

Utstansade fjärilar, blommor i flera lager, pärlor och band gav kortet en romatisk touch.








1 kommentar:

Homely sa...

Hej Sofia!
Vad roligt att "springa på" dig här på nätet, det var en ren slump och jättekul! Du är ju jätteduktig med dina alster och gör jättemycket fint. Välkommen att kika in på min blogg!
www.homelycrafting.wordpress.com
Ha det så bra!
Kram Britt