söndag 9 juni 2013

Servetter

Har du samlat på servetter? Jag gjorde det som barn,
 tyvärr har jag inte dem samlingen kvar. 

Till detta kort har jag använt mig av en  servett,
 två stämplar, emossing en punch, plast folie och strykjärn

Jag

Hur man gör:
Välj en servett skär till en cardstock i rätt storlek. Lägg under något slätt värmetåligt.
Placera cardstocken underst, folien ovanpå och sist det yttersta lagret av servetten(ta bort de omönstrade lagren)  



Lägg ett bakplåtspapper överst eller som här ett papper från ett ritblock.
Stryck över långsamt tills folien har smält ner. 
 Klipp runt din cardstock och du har ett eget mönsterpapper

Embossa med svart embossing puller med de stämplar du vill använda.


Materiallista:
stämplar:
VeteaxKramar i massor
 Hoppas ni testar, ha en bra vecka!

1 kommentar:

VeronikaP sa...

Riktigt läckert! Ska testa någon gång, bara jag kommer ihåg! :-)