måndag 3 juni 2013

LO med bakgrundsstämplar

Denna vecka vill jag visa en LO som jag gjort i helgen. Surfade runt på bloggar och blev otroligt inspirerad av en LO som jag fick se (glömt var, tyvärr). På LO:n hade hon använt massa bakgrundsstämplar för att både rama in ett papper en bit in på LO:n och runt foto-mattan. Det var jag bara tvungen att testa och nedan ser ni mitt resultat.


Jag har använt stämplar från de båda Mixed Media kiten nedan, samt spets-bakgrunden. Jag har använt både brun StazOn och distressdyna för att stämpla.

Bakom fotot har jag använt distressdynor och en applikator för att skugga ut matchande färger. De svaga hjärtana man ser har jag gjort med en stencil på samma sätt. Lite skvätt och lite bling och en remsa från Majas vackra papper med fjärilar blev dekoration.


Material:
Pappaer: bl.a. Maja Design
Dekorationer: bling, gesso, distressfärg, washitejpdistressdynor


Inga kommentarer: