tisdag 4 juni 2013

Liten TACK ask

Idag har jag gjort en ask som man kan fylla med iprincip vad som helst.
I mitt fall ligger lite godis som en liten present till en god vän.



Askens botten har jag vikt i Cardstock medan locket är vikt i ett något tunnar papper från mina egna gömmor.

Jag har maskat lite olika stämplar från Fairytale - klicka på bilderna nedan så kommer du direkt till shoppen.
Färglagt har jag gjort med Promarker denna gång men de fungerar på samma sätt som Touch twin markers som finns i shoppen.

Tack-stämpeln är bara enkelt stämplad i svart och embossad i Clear-pulver.

Ett par blommor, en vacker fjäril, lite glitter och ett band runt askens lock fick bli dekorationerna denna gång. Ella håller i ett fint hjärta som det står "Made with Love" på.
 
Hoppas du får en fin Nationaldag nu på torsdag och att vi snart ses här igen!

Sofia









Inga kommentarer: