torsdag 20 juni 2013

Glad midsommar

Imorgon är det midssommarafton, en dag full av traditioner för många.
Jag har upptäckt en tradition, tyvärr.... det är lovat regn! Efter flera veckor av solsken och underbart väder så kommer regnet. På midsommarafton. Lite humor är det... :-)

Annars är väl jordgubbar en klassiker på just midsommarafton.
Jag har gjort ett kort som jag gav bort till min äldste sons fröken på skolavslutningen förra veckan. Jag skrattade åt mig själv när jag, där och då, på morgonen satte mig och klistrade på snöret. Det var tomt först och det kändes som om något fattades. Jag är själv nöjd med resultatet efter snöret. Det gav en liten somrig känsla.




Precis som förra veckan har jag använt dessa två stämplarna.

Bär på strå

En smak av sommar

Kika gärna in på förra veckans inlägg och jämför med veckans kort. De är lika fast olika. Klicka HÄR så kommer du direkt till inlägget.

Nu önskar jag er alla en riktigt trevlig helg!







Inga kommentarer: