lördag 11 maj 2013

Vår och sommar

Hejsan!
Det här kortet har jag använt mig av den fina brunnen från stäpelkitet In the garden. Smultron och fjärilar kommer från Summerdreams with Annie & Carl. Fjärilarna klippte jag ut och klistrade fast. Målat med Distress Ink refill. (Man kan ju även måla med Distress Ink dynorna :) )

Material:
Stämplar Like a Fairytale - In the garden och Summerdreams with Annie & Carl



Papper: Akvarellpapper, Cardstock, mönstrat papper från Maja Design - Vintage Spring Basics
Verktyg: Nellie Snellen dies NS Corner1
Dekoration: Stickles

Det här kortet har jag använt mig av tre stämpkit från Like a fairytale. Målat med Distress Ink refill och chalkat med Distress Ink dyna. Använde mönstersax runt det mönstrade pappret från Maja Design och chalkade även det. Bara lite bling som dekoration och en textstämpel. Och så förstås stickles runt motivet :).

 
Material:
 



 

Papper: Akvarellpapper, cardstock, mönstrat papper Maja Design - Vintage Spring Basics
Verktyg: Mönstersax
Dekoration: Stickles, bling
 
Må så gott!
 

 

Inga kommentarer: