måndag 13 maj 2013

LO med dies från Cherry Lynn design

Denna vecka vill jag visa denna LO där jag använt massa dies från Cherry Lynn design. Alla dies som jag använt finns i Pysselmyrans hemmabutik, maila Sofia om ni är sugna på andra som inte finns på hemsidan än. Samtliga mönsterpapper jag använt är Maja Design.


Jag valde att bygga upp under mitt foto med flera lager papper stansade med en riktigt stor dies. Jag har använt mellanstorlekarna av två dies, både storleken som heter L och XL för att bygga upp lagren med det vita bakom. Kul med denna typ av dies som inte bara funkar på kort utan också på större projekt som LO:s eller canvas.

Stämpeln som jag använt kommer från de senast kiten från Fairytale-serien, en supersöt liten fjäril. Passar bra på en LO med naturtema.


Jag har också använt en dies som är som en doily fast i miniatyr. Jättesöt! Just denna typ finns i flera varianter, även de än så länge i Pysselmyrans hemmabutik.

Material:
Papper: Maja Design
Stämpel: fjäril
Dekorationer: minirosor, 

Inga kommentarer: