tisdag 28 maj 2013

Chokladkort

Hej igen!!

Så har vi kommit ända in i sista veckan av Maj - otroligt vad fort det går!! Härligt tycker jag som är en sommarmänniska!!

Den här veckan har jag altrat två chokladkakor som kan vara en bra liten gå-bort-present så här i grilltidernas höjdpunkt.

 

Jag har använt mig av cardstock som bakgrundspapper och sedan Maja Designs papper. 
På den högra chokladkakan har jag embossat och stansat ut stämpeln 
  
samt dekorerat med pärlor, rosor, stickels, fjäril, band och en av mina favoriter - Mini fanciful Flourish

På den högra chokladkakan har jag stansat ut texten 
samt stämplat Ella från Springtime with Ella framför en buske från In the Garden - båda är Fairytalstämplar:
 
Dessa bägge har jag fäst på tårtpapper, då det kommer att ges bort till ett födelsedagsbarn istället för kort, tyckte jag det passade bra.
För övrigt har jag bara dekorerat med lite halvpärlor, band, blommor och stickels.

Må gott!! 








1 kommentar:

Pysselfröken sa...

Vilken fin gå-bort-present och vilka söta stämplar!