måndag 8 april 2013

Pastellf'ärgad LO från maran

Ni har förhoppningsvis inte missat att Pysselmyran hade mara i helgen som gick. Jag fick gjort en massa LO:s och flera av dem kommer säkerligen dyka upp på bild här på bloggen inom en snar framtid. ;-)
Först ut blir i alla fall en LO i pastellfärger. I min välkomstpåse fick jag med denna journaling-stämpel. Enkel och väldigt användbar för en scrappare!


Bakgrundspappret var väldigt detaljerarat och finstämt som det var så jag valde att bara lägga till lite skurna pappersresmor och lite tejp under fotot. För att ändå göra pappret till mitt eget så har jag också fäst på orange washitejp lite runtom på kanterna.


Blomman som syns här visade jag hur man själv väldigt enkelt tillverkar på en workshop på maran. Den är gjord av organzatyg som finns som metervara i Pysselmyrans hemmabutik. Även blomman har fått lite ny bakgrund med några lager tejp.

Material:
Dekorationer: washitejpakrylfärgblingstenar, organzablomma



Och som ni ser på fotot ovan så har jag oftast väldigt god hjälp när jag ska fota min LO:s. Det är med små marginaler som jag missar allt lurv när jag fotar och beskär. ;-)

Inga kommentarer: