lördag 13 april 2013

Like a Fairytale

Hejsan!

Den här veckan har jag gjort två kort. Jag har använt mig av Like a Fairytale - Springtime with Ella. På det här kortet har jag stämplat staketet tre gånger. Lite blommor framför och satt dit de söta kattungarna samt en postlåda och fåglar på himlen. Stämpelmotivet satte jag på 3D-kuddar och pärlfloss runt det stämplade motivet.


Framsidan
       

Insidan
 


Material:
Mönstrat papper Maja Design - Vintage Spring Basics
Distress Ink refill
Stämplar Like a Fairytale - Springtime with Ella

Dekoration:
Pärlfloss
utstansad fjäril



Här gjorde jag ett pyttelitet kort av restpapper där jag använde hinken och blommorna från Springtime with Ella. Mönstrat papper som bakgrund och det stämplade motivet på 3D-kuddar.





Material:
Mönstrat papper - Maja Design Vintage Spring Basics
Distress Ink refill
Stämplar Like a Fairytale - Springtime with Ella

Dekoration:
Rosett av organzaband
Egenhändigt skriven text

Ha en skön helg!

Inga kommentarer: