tisdag 16 april 2013

Grattiskort från Maran

Hej på er alla!

Den här veckan tänkte jag fortsätta med att visa ett kort som jag gjorde på Maran för ett par veckor sedan.


Det är ett Grattiskort där jag använt Pysselmyrans kort som bas och sedan fäst samman ett par mönstrade papper från Vintage Summer Basics för att få lite mer höjd och liv i kortet.
Bakom både papper och stämplar har jag fäst en bit tårtpapper som passar extra bra på just firarkort tycker jag.

Stämplarna är dels paketstämplar från Like a Fairytale - Christmas with Kevin & Sarah som jag har maskat ihop samt en Grattis stämpel som jag har embossat för att få lite lyster.

Dekorerat har jag gjort med pärlswirlar samt egenhändigt gjorda blommor i Organzatyg som jag lärde mig göra på Maran. Mycket effektfulla och enkla att göra!


Ha det fortsatt bra - nu hoppas vi på att våren är på intågande på RIKTIGT!!





Inga kommentarer: