måndag 25 mars 2013

Washitejp på LO

Idag vill jag visa en LO med en hel del washitejp. Det senaste har jag fastnat för att lägga in en bård upptill och nedtill på mina alster. Just här blev det en washitejp som ser ut som en dragkedja, passar bra till en ganska killig LO. Bakom fotot har jag lagt flera lager med olika papper som fotomatta. En av pappren är en tvättservett som jag använt för att torka bort färg innan. Dessa blir så fina efter ett tags användande att de blir  oemotståndliga att inte sätta på en LO. ;-)



Jag har blandat naturligt skvätt med de lite mer kontrollerbara skvätt-stämplarna. På närbilden ovan ser man stämplarna som jag använt. Samtliga kommer från splash-kitet nedan.


Material:
Stämplar: splash-kitet 
Dekorationer: washitejp, akrylfärg, thickers

//Sandra

Inga kommentarer: