tisdag 19 mars 2013

Premiär :-)

Hej på er alla! 
Nu gör jag min premiärvisning här på Pysselmyrans blogg, känns STORT och JÄTTEROLIGT!
Jag har roat mig med de underbara Fairytalestämplarna som nu säljs i mindre kit i shopen och här är det stämplar från fyra olika jag använt. Jag har börjat med maska fina Painting Tim och Tim's little hut, sedan har jag använt Fjärilarna från kittet Sitting Ella och de fick sig en extra utsmyckning iform av Pearlswirl och texten är från Carl and his cuddly toy.  Allt är färglagt med Promarkerpennor. Texten har jag lyft med 3D kuddar, jag har använt ett par-tre blommor tillsammans för lite fylligare resultat. Slutligen har jag bundit ett Organza band om kortet och i det fäst en liten charms i form av en keps. För att kunna skriva något i kortet, då jag valt ett brunt kort,har jag på insidan fäst ett vitt, utstansat papper och stämplat dit ett par färgfläckar som också finns med i kittet Painting Tim.
Jag som älskar glitter har avslutningsvis sprayat lite Pärlemormist över hela kortet.
 

 
 
 Ha en riktigt fin dag!!

 
 
 

3 kommentarer:

Christel sa...

Jättefint! Välkommen till gänget!

VeronikaP sa...

Vilket fint kort du gjort... jättefin färgläggning! Gillar de klara färgerna!

Sofia Bodin sa...

Tack snälla!