söndag 10 mars 2013

Nya DT-medlemmar hälsas välkomna!

Vi har idag glädjen att hälsa nya och nygamla medlemmar i designteamet välkomna :-) Teamet utökas dels med "vanliga" DT och dels med Fairytale-DT...


Ingela Göransson har varit DT hos oss tidigare och vi är så glada för att hon vill komma tillbaka till oss igen. Så här skriver Ingela om sig själv:
Hej jag heter Ingela Göransson och bor i Gökhem. Gift med en älskad man sedan 25 år tillbaks och vi har tre barn. 
Jag är en pysslare. Gillar att sticka, sy och scrappa! Har scrappat sen februari 2007. Och jag tycker det är underbart roligt!
Jag gör mestadels kort. Att vara DT är spännande. Jag gör ofta kort på beställning. Färger och bilder, texter och layout som skall passa någon annan, är en utmaning. Favorit färger är brunt och turkos, spets är vackert och blommor likaså :)

Tja beskriva sig är svårt men så här får det bli. 

Mvh Ingela

Veronika Peterson är ny "vanlig" DT hos oss. Här får ni lära känna henne lite närmre :-)
Veronika heter jag men kallar mig allt som oftast VeronikaP ute på diverse forum. Jag bor i ett rött hus i Skattkärr, ett samhälle som ligger strax utanför Karlstad, tillsammans med min man och våra två söner (födda -00 och -03). Jag flyttade från Tranemo, i Västergötland, till Karlstad för att läsa 1993 och i Värmland blev jag kvar. Jobbar som förskollärare på en I Ur och Skurförskola som jag och mina kollegor driver tillsammans som ett personalkooperativ sedan 2010.
I slutet av 2004 började jag scrappa och göra kort. Det visade sig vara en hobby som jag fastnade för och jag stormtrivs fortfarande. Jag gör mest kort även om jag då och då flikar in med en LO, lite mixed media eller diverse altrade saker.

Det är en ära att få vara del av Pysselmyrans desigteam och jag hoppas att kunna inspirera med det jag gör.

Sofia Bodin är en av våra nya Fairytale-DT:s. Jag är så nyfiken på att få se hennes alster framöver :-)
Jag heter Sofia Bodin och jag närmar mig 41 år med stormsteg. Jag bor med min familj, man och två flickor på 11 & 13 år, på Bomstad utanför Karlstad. Att pyssla och göra kort på olika sätt är, och har länge varit, ett stort intresse hos mig och jag har hållit på i många år och skapat med olika kortvikningar, blommor, band, glitter och embossade texter fr.a. Nu har jag fått den fina äran och utmaningen att ta mig an Pysselmyrans fantastiska Fairytale-stämplar vilket ska bli så roligt. Att färglägga är relativt nytt för mig vilket också blir en utmaning i sig, att lära nytt och utvecklas är ju en stor del inom denna STORA hobby och det här känns jättespännande!! Hoppas vi ses hos Sofia och Pysselmyran framöver! 

// Sofia 

Vem vår andra Fairytale-DT är får ni inte veta riktigt än... den som väntar på något gott... ;-)

Till sist...
♥ Känn er alla varmt välkomna till Pysselmyrans designteam ♥

Hälsningar

1 kommentar:

Tesa sa...

Härligt att se mina två vänner Veronika och Sofia i teamet. Ska bli spännande att följa er.

Stor kram från mig!