onsdag 6 mars 2013

Åsa aka Scraphorse sista gäst-alster hos oss...

Vi på Pysselmyran vill passa på att tacka Åsa för de fantastiska alster som du gjort under den tiden du gästat hos oss. Det har verkligen varit roligt att ha dig med, du har inspirerat både oss och våra bloggläsare :-) Stort tack!

Kram
Sofia Pysselmyra  (som lämnar resten av inlägget till Åsa :-)
________________________________________________________________________________


Hej!
Här kommer mitt sista gäst alster med de underbara Fairytale-stämplarna. Denna gång ville jag visa något lite annorlunda med stämplarna, och har därför använt många av de små tillbehörs-stämplarna. Och byggt upp en liten bild tillsammans med en av era fina ordspråks-stämplar. Himlen runt motivet är distressat med Tumbled Glass.

Jag ville ha ett väldigt stilrent intryck och har därför inte använt så många dekorationer utan bara några rosor i olika storlekar. Men för att få lite effekt på motivet så har jag monterat det med 3D-kuddar. Det är ett enkelt knep för att få lite liv i kortet.





Tusen tack för att jag har fått vara med och lekt med Era stämplar!

Lycka till!
Kram, Åsa

Inga kommentarer: