måndag 19 november 2012

LO med krympplast

På maran visade vår DT Christel hur man kan skapa med krympplast och stämplar. När vi gick igenom och planerade inför maran blev jag så inspirerad att jag gick hem och gjorde en LO med en massa krympplast på. Det passade ju superbra till detta foto när jag visar dottern hur man använder krympplast på ett av våra pyssliga fredagsmys. Krympplast finns att köpa i Pysselmyrans hemmabutik.
'

Jag har använt denna fjärilsstans och stansat ut i krympplast och krympt med embossfönen. Titeln gjorde jag genom att klippa till en ruta krympplast och bara delvis krympa den i ändarna. Jag har också gått lös med våra nya Mixed Media-stämplar som jag stämplat med olika distressdynor. Som texturstämpel på bakgrunden har jag använt dessa rutor.



Inga kommentarer: