onsdag 26 september 2012

Nya stämplar!!

Pysselmyran släpper nya stämplar!! De är verkligen helt underbara. Det är stämplar av helt olika slag med bland annat en hel del stämplar som passar för mixed media teknik.

Den här LO:n hade jag redan påbörjat när jag fick stämplarna hemskickade men kunde inte låta bli att trycka dit några. Runt kanterna ser man ett mörkturkost rutmönster. Det är en ny stämpel som jag har stämplat lite slarvigt runt hela LO:n. Även stygnstämpeln har jag använt. Pappret har jag gjort helt själv genom att blanda dabbers och sprayfärger. Sedan använde jag en av Pysselmyrans nya masker och färgade med en distressdyna. Även en cirkelmask kom till användning tillsammans med gezzo. Kanterna mörkade jag ned rejält med chalk.


Under veckan kommer ni att få mer glimtar av de nya stämplarna!!


Inga kommentarer: