lördag 28 april 2012

Sommarsugen

Jag måste börja med att tacka alla som var på den superinspirerande maran förra lördagen.
Jag hade så roligt!
Skaffade mig lite nya stämplar för att ladda inför semesterkorten.
Jag har inte monterat dem ännu men lyckades ändå maska ihop 3 stämplar till en härlig bild.


Först stämplade jag dit "underbara vänner."
Jag tycker de är så fina.
Sedan stämplade jag bakgrunden av kullar.
Och sist den stora fyren.


Jag färglade bilden med Pro markers.
Pappren är från Maja designs julpapper.
Jag tycker de i rött och blått passar lika bra till marina motiv.


Ser fram emot att skaffa mig flera av dessa underbara stämplar på dessa kurviga damer.
Du hittar många fler här längst ner på sidan.


Ha en underbar helg!


1 kommentar:

bilisten sa...

Kanonfint kort liksom alla andra du gör.