lördag 14 april 2012

Presentpåse till Oliver

En regnig lördag och jag har inte alls behövt ha dåligt samvete för att jag pysslar en stund. 
Skönt!
Har gjort iordning lite inför maran nästa helg. 
Ser fram emot det jättemycket!!!
Mitt i allt pysslande så måste jag också förbereda för mina 2 födelsedagsbarn. 
Oliver fyller 6 år om några dagar och det fick bli en liten presentpåse till honom idag.


Jag har använt Lucas från Fairytaleserien, easter with Emma and Lucas. Du hittar den här.
De dies jag använt kommer från Nellie Snellen.
De finns med i webbshoppen här.
Bokstäverna hittar du här.


Älskar fina band och rosetter.


Fönsterrutan är gjord av gelatinblad.
Inuti, mellan gelatinet och bilden, har jag hällt miniglaskulor.
Pysselmyran har jättefina miniglaskulor att ha till skakkort.
Du hittar dem här. De finns i flera olika färger.

Ha en fortsatt trevlig helg.
Hoppas vi ses på maran!!


1 kommentar:

Iffa ...... sa...

Vilken härlig presentpåse han får! Jag gillar namnet =) Har själv en son som heter Oliver!
Kram Iffa