torsdag 12 april 2012

Ny cykel


Vilken lycka! En ny STOR cykel.
Här har jag valt att använda ett tårtpapper till bakgrund, det har jag sprayat grönt för att matcha cykeln.


Blomman kommer från den här förpackning av stora blommor, där finner man blommor i många härliga färger, jag valde dock svart... Jag har valt att använda en blommstämpel från In the garden kitet, jag har helt sonika stämplat den på ett prickigt papper som stämde väl i färg till det övriga gröna detaljerna. Har sedan klippt ut den och monterat på 3D kuddar.

Likadant har jag gjort med draken, först har jag stämplat den på cardstocken sedan en gång till på det prickiga Maja pappret. Även här har jag monterat på 3D kuddar föra att få en mer svävande känsla. Snabbt och enkelt sätt att färglägga på ; )

Det veckiga bandet hittar du här.

1 kommentar:

Iffa ...... sa...

Härlig färgsprakaden LO! Så fin =) Den påminner om en LO jag gjort där min dotter står uppställd på samma vis med sin nya cykel,hihi.
Kram Iffaf