måndag 5 mars 2012

Välkomna till vår nya blogg!

Pysselmyran har i dagarna släppt nya stämplar från Like a Fairytale
en serie med alldeles ljuvliga stämplar i kit från ARa design.


Like a Fairytale - Easter with Emma & Lucas

Like a Fairytale - Springtime with Ella

Like a Fairytale - In the garden

Like a Fairytale - Summerdreams with Annie & Carl





Därför vill jag börja med att göra en liten snabbresumé av de allra senaste inläggen i gamla bloggen.  

Så... detta är vad designteamet hitintills har skapat med de nya stämplarna:

***
Nu ni, nu kommer det rykande färska stämplar.  Sofia släpper i dagarna fyra nya stämpelkit i serien "Like a Fairytale" Jag har den stora äran att få visa det första alstret som är skapat med dessa godingar. Jag kan lova er att ni kommer att bli helt tagna av dem, de är såå ljuvliga.
Jag har skapat ett busenkelt kort, ett enda mönstrat papper.... det är ur Äntligen serien och finns här. Jag har skapat i motsatt ordning mot vad jag brukar. Här valde jag ut pappret först och färglade stämplarne efter färgerna i det. Kul! Tyckte inte att det behövdes så mycket "lulllull" på detta kortet eftersom stämplara är så fina.
Blommorna är "Color Me Crazy Flowers" och finns här.


Håll ut kära vänner, snaaart kan ni köpa dessa godingarna.


***
Hej!  Jag blev totalt såld på de nya stämpelkitten från Like a fairytale - serien. Till detta kortet har jag mixat ihop 16 olika stämplar från 3 av de 4 kitten.
   
De fina pappren från Maja design hittar du här.

***

Pysselmyran kommer att göra uppehåll i utmaningarna för ett tag framöver.
Välkommen att titta in nu och då i bloggen för det blir många alster framöver med de nya stämplarna


Jag har använt stämplar från de nya kiten till det här kortet. Pojkenhink och spade och trädet.
Blommornabradsen och Maja Design papper från serien Äntligen. Den bruna bården är gjord med Spellbinders die. Allt från shopen.
Jag har färglagt med Promarkers

Nu återstår för mig att önska er en skön söndag och en bra vecka innan vi ses nästa söndag igen!


***


Ja, det var allt så här långt...

Missa nu inte att dyka in här med jämna mellanrum för här händer det något näst intill varje dag :-)


Hälsningar Sofia

Inga kommentarer: