tisdag 20 mars 2012

Rosa tag

Här är mitt rosa bidrag för den här veckan. Jag började med en vit-beige cardstock som jag målade med rosa dabbers. Sedan sprayade jag rosa mist på en spetsbit för att få ett prickigt mönster på tagen. I slutändan använde jag även spetsbiten jag hade sprayat.

Sedan använde jag en dollie som är hjärtformat. Pappret från vimplarna kommer från Maja designs serie Äntligen, jag har stämplat med vimpelstämpeln från den nya kitet i serien Like a farytale. Jag har börjat fastna för det här med kantstansar och på det här kortet har jag använt Marta-stansen. Till sist chalkade jag kanterna och stämplade hjärtliga lyckönskningar.



/Karin

2 kommentarer:

Björken sa...

Snazigt, Karin!

Iffa ...... sa...

Så snygg!! Älskar rosa, det är ju en såååå fin färg,hihi. Tags är så roliga att göra för man kan verligen gå loss med olika tekniker.
Verkligen en jättefin tag!
Kram Iffa