lördag 31 mars 2012

Litet påskkort

Egentligen skulle jag gjort mitt inlägg igår men jag var på hamsterjakt.
Ja, den lilla rackaren har smitit!
Letar och letar gör vi hela familjen men inget resultat ännu.
I pausandet idag slängde jag ihop detta lilla påskkort med hjälp av Fairytale stämplarna.
Jag hade redan stämplat och färgar denna bilden som tur var.


En liten öljett som binder ihop de två delarna dekorerade jag med en blomma.
Det gör att jag enkelt kan skjuta ihop kortet och det blir lättare att lägga i kuvertet..
Några söta band sätter man lätt fast med häftapparaten.
Mina favoriter, bokstäverna, är med igen.


Imorgon blir det mässadags i Göteborg!
Ha en härlig vårhelg!


1 kommentar:

Iffa ...... sa...

Vilket gulligt fint kort! Älskar olika former och detta var sött. Fin stämpel.
Jag var på mässan igår och fick med mycket fint hem =) även mycket fint från pysselmyran!
Kram Iffa