tisdag 6 mars 2012

Like a farytale

Jag måste bara säga att de nya stämplarna är helt underbara.! Så härliga och lätta att kombinera med varandra. Jag blev så inspirerad att jag plockade fram mina distresser vilket tyvärr var längesen. Det var superkul och det kommer inte dröja länge förrän jag provar igen.


Jag har använt de nya stämplarna från tre av kiten från Like a Farytale som du hittar här. Jag använde distresser och en grattisstämpel. Bakgrunden gjorde jag genom att först måla med dabbers och sedan spraya vatten så att färgerna flöt ihop. Därefter limmade jag på några rivna remsor från en bok och sen lade jag ett lager gezzo lite här och var. Till sist chalkade jag kanterna med distressdyna. Pappret som stämplarna är på kommer från Maja designs serie Äntligen.


Ta en titt på kiten och välj din favorit.

/Karin

1 kommentar:

Pysselmyran sa...

Jag gillar det här kortet. Bakgrunden är helläcker!