torsdag 15 mars 2012

Söta Annie

Här har jag gjort ett kort med stämplar från alla de olika Fairytale kiten. Jag har använt Annie från Summer dreams kittet, flaggan från In the garden, en av katterna från Springtime with Ella samt påskliljorna från Easter whit Emma & Lucas. Pappret jag har använt är från Maja Designs "Äntligen serie" det är detta. Tycker det är så fint!
Det andra pappret är en boksida som har fått sig en omgång med akrylfärg. Jag har sytt en söm på maskinen för att få lite extra effekt. "Ryggen" på kortet har dekorerats med rutig washi tape.
Alltså ni kommer ha så mycket skoj med dessa stämplarna. Som ni ser kan de varieras i det oändliga.
Nu börjar jag längta efter att träffa er på Maran! Hoppas ni har anmält er, det är ju så skoj.




1 kommentar:

snojbi sa...

Vilket fint kort
Krammis