söndag 11 mars 2012




God Söndag!

Idag önskar jag nästan att jag hade haft en lärka att stämpla på kortet! När jag var ute för en stund sen så drillade lärkorna som tokiga ute. 
Jag har gjort en variant av Z vikt kort. Där man viker framsidan dubbel och sedan sätter motivet så att det liksom sticker ut framför insidan.
Jag har maskat och stämplat med de nya stämplarna. Och en gammal fin stämpel. Den Lilla ovala skylten.
Bakgrundspapper är från Maja Design Äntligen.
De små bradsen kommer också från shopen. Motivet är färglagt med Distress ink och ProMarkers alternativt Distress ink Markers. Jag brukar ofta lägga lite med pennorna i kanterna på stämpeln bara för att få lite mörkare skuggning. Fusk ... tja kanske men det passar mig bra att göra så. "Alla sätt är bra utom de dåliga"  :)

Ha nu en skön vecka! 


1 kommentar:

Christel sa...

WOW!! Detta var helt underbart fint!